Petr Paulczyňski: homepage

O šibalech v brněnském plakátování 3.

O šibalech v brněnském plakátování.
Díl třetí - jak lžou.

10.6 uveřejnil web Informu článek, v němž se podivoval nad tím, že někdo přelepuje límce plakátovacích válců výzvou k výběrovému řízení,(Kdopak to asi je , kdopak to ničí něčí majetek). Jakoby se snažili naznačit, že je něco v nepořádku. Asi hoši zapomněli, že 5.1. převzali článek z MF Dnes, který naznačovaný stav vyloučil. Víc si chlapci pamatovat. Tady je ten článek :
Ztracené plakátování na stránkách MF DNES 
[Regionální mutace| Mladá fronta DNES - Brno 5. ledna 2006] Městské firmy jdou proti sobě Brno -
 Pořadatel Dnů evropského filmu a Letních shakespearovských slavností - Brněnské kulturní centrum (BKC) - přišel o pronájem osmdesáti  plakátovacích sloupů jiné městské firmy, dopravního podniku. BKC, které je příspěvkovou organizací města Brna, tak od Nového roku zůstalo  pouze dvacet plakátovacích ploch.  Dokud jsme vylepovali na sloupech dopravního podniku, zvládli jsme to za režijní náklady. Ale zaplatit si plakátování u komerční firmy je pro  nás drahé, podotkl ředitel centra Pavel Galík. Dodal, že propagace akcí jako Dny evropského filmu teď bude slabší. Chystáme šoty v rozhlase a také vytváříme databázi návštěvníků, kterým naši nabídku budeme doručovat mailovou poštou. Jenže budeme  obracet každou korunu, takže s propagací akcí to teď bude horší, zdůraznil. Dodal, že centru nezbude než žádat peníze na reklamu od města. BKC přišlo o osmdesát tzv. výlepových válců vloni. Dopravní podnik na pronájem těchto ploch vypsal nabídkové řízení a uspěl soukromník.
 Výhodnější nabídku dala firma Rengl, uvedla mluvčí Hana Pohanová. Předseda představenstva dopravního podniku Petr Zbytek (ODS) v tom, že městská firma hraje na úkor městské příspěvkové organizace, nevidí nic špatného. Dopravní podnik je silně dotovanou městskou společností, a proto musí hospodařit s každou korunou, zdůraznil a dodal, že od firmy Rengl má dopravní podnik o statisíce korun víc, než kolik měl od Brněnského kulturního centra. Tato změna přináší i to, že liberecká společnost Rengl má dnes pod palcem většinu plakátovacích míst v Brně. A právě to, že brněnský výlepový trh funguje pod taktovkou jediné firmy, kritizovali vloni opoziční sociální demokraté. Před volbami budou na výlepových místech viset namísto kulturních pozvánek plakáty ODS,uvedla místostarostka Židenic Petra Kačírková (ČSSD). Abych byl spravedlivý, firma Rengl nám dává na výlep slevu, připojil šéf Brněnského kulturního centra Galík. Plakáty centra firma zveřejní o deset procent levněji a informace o nekomerčních akcích vylepí podle Galíka za čtyřicet procent obvyklé ceny.
Regionální mutace| Mladá fronta DNES - Brno
Autor: (lce) 
napsal Redakce dne 05.01.2006 / 11:15:44

 


zpět | tisk | poslat odkaz
Ohodnotit: 1 | 2 | 3 | 4 | 5, hodnoceno: 940x, známka: 3.1
Kategorie:
online: 65
návštěv:

Locations of visitors to this page blog.idnes.cz
odkazy
Václav Klaus
eStat.cz
Město Brno
Moderní Brno
   ODS
   ODS Brno
   
   
   
   
odjinud aktuálně

TOPlist